۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
کد خبر: 390495

مایکروسافت، به تازگی امکانی جدید برای مشتریان سازمانی خود فرآهم کرده که با استقبال شدید طرفداران این برند مواجه شده است.

سرفیس مایکروسافت را اقساط بخرید

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از تایمز تکنولوژی، مایکروسافت به تازگی امکانی را فرآهم کرده است که طرفداران و خریداران سرفیس بتوانند با پرداخت مبلغ دستگاه مورد علاقه ی خود به صورت اقساط، از تمامی ابزارها، وسایل جانبی، پشتیبانی فنی و امکانات آموزشی مرتبط با سرفیس بوک ها بهره گیرند.

در حال حاضر حتی این امکان وجود دارد که کمپانی های فروش مختلف، با بهره گیری از این طرح، به ابزارهای فعلی مربوط به سرفیس ها شامل، سرفیس بوک، سرفیس پرو4 و سرفیس 3 دسترسی داشته باشند.

در این طرح، حتی در زمان معرفی مدل جدیدتری از خانواده ی سرفیس، کاربران می توانند آن را به صورت اقساط دریافت کنند.

در سال گذشته و پس از معرفی آیفون 6S، اپل نیز طرح مشابهی برای خرید گوشی های هوشمندش به صورت اقساط در ایالات متحده آمریکا ارائه کرده بود.

در حال حاضر، مایکروسافت نیز به بهره گیری از ایده ی اپل، تصمیم گرفته است که به صورت آزمایشی این برنامه را برای سرفیس های خود عملی کند.

هزینه ی ماهانه برای خرید سرفیس ها، به نوع دستگاه و مدت زمان پرداختی بستگی دارد و گران ترین طرح آن مربوط به سرفیس بوک با درایو یک ترابایتی، رم 16 گیگابایتی و پردازنده ی Core i7 اینتل می باشد. هزینه ی ماهانه برای داشتم این مدل سرفیس بوک، 221 دلار است.

البته بازپرداخت ماهانه برای خرید سرفیس ها، شامل سود مختصری نیز بر روی قیمت تمام شده می شود.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.